Even voorstellen:

Frans Maas

Raadslid en fractievoorzitter PVOJ, gepensioneerd, voorheen controlemedewerker belastingdienst Eindhoven, bestuurslid FNV, vrijwilliger Cordaad. Woont in Leende.

Herman den Dulk

Steunfractie PvOJ, gewerkt als manager in het Vluchtelingenwerk,  de (Jeugd)Zorg en de Kinderopvang. Vrijwilliger bij Weet (Vereniging rond eetstoornissen). Woont in Heeze.

Kees Smedema

Fietsersbond, gemeentelijke verkeerscommissie, voormalig raadslid in Geldrop, bestuurslid Stichting Bibliotheek Heeze-Leende, IVN-lid, Heezer Vocaal Ensemble, klarinettist, mede-organisator van Muziek in de Wijk. Woont in Heeze. Begon zijn loopbaan als lecturer bij een universiteit in Nigeria. Daarna bij Philips in verschillende landen in research, technische en management functies.

Sandra de Haan

Striptekenaar, vrijwilliger bij Stichting de Bomenridders (communicatie), social mediafan, ontwerper, IVN-lid, natuurfotograaf, manager van Cultuurtuinhuis de Schoenendoos. Woont in Heeze.